wtorek, 11 maja 2021

Zmiany, zmiany, zmiany!


 Ponad dwa lata temu, kiedy zaczynałam prowadzić tego bloga nie miałam żadnego pojęcia o stronach internetowych. Wybrałam jedyne narzędzie, które w jakikolwiek sposób byłam w stanie obsłużyć. Czasy sie zmieniają i funkcjonalności narzędzi również, a także moje umiejętności. Wiem, że będzie to wyzwania, ale chce Wam powiedzieć, że pewną wiedzę już mam, a w dodatku zakupiłam książkę, która widac na zdjęciu powyżej. Trzymajcie za mnie kciuki! Mam nadzieję, że za jakiś czas (patrząc realnie pewnie jesienią) zobaczycie bloga w nowej odsłonie. Tym czasem odsyłam Was na profil na fb , gdzie będę publikować nowe teksty. Do zobaczenia!

1 komentarz:

Zmiany, zmiany, zmiany!

 Ponad dwa lata temu, kiedy zaczynałam prowadzić tego bloga nie miałam żadnego pojęcia o stronach internetowych. Wybrałam jedyne narzędzie, ...